Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä :)

Melissa

Melissa
Melissa muuttuu tarpeeksi syvässä vedessä merenneidoksi.

Oletko katsonut jo toisen blogini?

Translate

Mistä kuvatarinasta pidät eniten? (30.1.2014)

lauantai 19. huhtikuuta 2014

Paljon kaikenlaista

Mistähän sitä aloittaisi... kun on niin paljon kaikenlaista asiaa... No aloitetaan nyt vaikka sillä:

"Jokainen kulkee omaa polkuaan osa 2"

 M: Ai, miksi olen tälläisessä asussa? No, koska Jasminilla on syntymäpäivä.
 Tiinan lähdöstä on kulunut hieman aikaa....

 C: Hei Melissa! Oletko jo valmis? Me olemme jo valmiita.




 M: Olen valmis!
 Jasmin: Milloinkohan he tulevat...?
 M: No arvaa.
 Jasmin: No hei Melissa ja muut.

 Jasmin: Ja tässä on ystäväni Merida.

ja niin he alkoivat lörpötellä...
 M: Sinulla on samallainen mekko, kuin minulla.
Merida: Ai jaa.
-------------------------------------------------------------------------
 L: Ensimmäiset synttärisi, joita ei pidetä kotonasi.
Jasmin: Niin.

Kaikki sujui hyvin, kunnes:
 Sassy: Hei vaan.
 Jasmin: Sassy?! Mitä sinä täällä teet ja kuinka löysit tänne?!
 Sassy: Paikan löytäminen ei ollut vaikeaa ja tulin vain antamaan syntymäpäivälahjan, joka on Sofialta. Ai niin... Kuulin myös Tiinasta ja tiedän hänen olinpaikkansa.
F: Kerro meille! Missä Tiina on?!
 M: !
Sassy: Jos haluatte tietää, niin-
 M: Sinähän kuitenkin aina valehtelet! Ei sinuun vooi luottaa yhtään!

Ja niin juhlien jälkeen Tiinan luona:
 T: Hmm...
 T: Mitä asiaa sinulla nyt taas on?!
 Sassy: Oletko harkinnut edes ehdotustani?

Melissan luona:
 M:  Hmm... Mitäköhän kytköksiä Sassyllä on Tiinaan?
 M: No, se on ainakin varmaa, ettei mikään enää palaa entiselleen...
M: Miksi päässäni soi koko ajan ääniä...?

Jatkuu...

Mikä minä olen?

(Hatsune mikun nukke) Tooru on nykyään Melissan paras ystävä ja he viettävät iltaa yhdessä rannalla.

(T= Tooru)
 T: Milloin mennään uimaan?
 M: Vaikka heti.
 T: Tule sinäkin, Melissa! Vesi on lämmintä.
 M: Mutta minusta se on kylmää!
 T: Hmm...
 T: Apua! Jäin kiinni! Melissa, auta!
 M: Tulossa ollaan!
 T ajattelee: Onneksi otin nämä hätäisesti tehdyt sortsit mukaan, joten nyt ei ainakaan mekko kastu.
 M: Auts!
 T: Mi-MITÄ IHMETTÄ?????!!

Melissa pelasti Toorun ja juoksi kotiin niin nopeasti, mitä jaloistaan pääsi, koska se oli todella outoa ja noloa kaikilla mahdollisilla tavoilla!

Toorun kotona:
 T: Miksei yksikään päivä voi olla normaali?!

Melissan kotona:
 M: Mitä ihmettä se oli?! Mikä... minä ... olen?
 M: Miksi minulla on tämöinen turhanpäinen avain?
 M: No... Yhdestä asiasta olen aivan varma... Minä en ollut ihminen...
minä olin MERENNEITO.


Ja vielä kuvia

 Olin ulkona Hatsune Mikun kanssa jälleen kerran ja mukana oli (Melissan lisäksi) hänen Roxy!

 Kun sanoin toisessa blogissani, että olen koukkuvirkkaamassa Melissalle mekkoa, niin
siitä tuli valmis!







Ja olin muutama viikko sitten Hatsune mikulla, niin kuvasimme sielläkin vähän.
Itse tekemäni pipo Melissalle.
Harulle ja Melissalle tuli hattujen vaihto.

Ja koko poppoo toivottaa hyvää pääsiäistä!

Moikka!

2 kommenttia:

  1. TUI TUI TUI!! MELISSAAAH!!!! MELISSA SÖPÖPÖPÖTAUTI ON ALKAMAISILLAAAN!!! JA ROXY SPÖPÖPÖTAUTI PAHENTUU!!! ihania kuvia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko
      sinä alkanut nyt sairastaa Melissa söpöpöpö tautia? Minä ainakin olen.
      No Roxyn söpöpöpö tauti on kylläkin jo aika vakava myös minulla.

      Poista

Suositut tekstit viimeiset 30 päivää (top 10)

Mikä on suosikki hahmosi?

Pidätk uudesta taustastani?

Mistä sivusta pidät eniten?